Kudaku gagah berlari

Wednesday, July 16, 2008


Alhamdulillah setelah hampir 3 tahun berada di Kuala Lumpur, akhirnya pada tarikh 15 Julai 2008, Allah telah mengurniakan saya sebuah motorsikal yang dapat saya beli menggunakan wang sendiri. Syukur dipanjatkan, walaupun nampak kecil, sekadar motosikal biasa, namun ianya memberi pengertian yang besar buat diri saya. Bergelut dimedan perjuangan semasa dikampus, ke sana dan kesini tanpa kenderaan sendiri memang agak memenatkan. Namun saya bersyukur, Allah telah mengurniakan saya sahabat-sahabat, senior-senior, junior-junior dan semua saudara-saudara disekeliling saya yang sangat baik hati serta pemurah. Mereka sentiasa tidak lokek menghulurkan bantuan tika saya memerlukan. Terima kasih semua. Hanya Allah dapat membalas jasa kalian.
Mulai sekarang saya perlu lebih memahami selok belok tentang motorsikal.. Almaklumlah sebelum ni pinjam sekejap-sekejap saja kepunyaan orang tanpa perlu terlalu risau tentang hal-hal lain. Namun pengalaman dan suasana baru sudah pasti menyebabkan kita memperoleh ilmu baru bukan? Jadi saya rasa, saya tidak perlu terlalu bimbang tentang itu.
Kepada mereka-mereka yang masih setia disekeliling saya sehingga kini, saya juga sedia membantu anda semua seadanya, dengan izin Allah..Wslm

No comments: