Monday, July 21, 2008

Assalamualaikum buat semua teman-teman. Saya mohon maaf diatas ketidaksempatan mengupdate blog semenjak beberapa hari yang lepas. Sekarang saya berada di Ipoh, kerana mengikuti training yang disediakan oleh syarikat. Dua minggu disini, saya harap, dapat lebih aktif diruangan ini selepas waktu pejabat. Mungkin juga saya akan dapat berkongsi dengan semua ilmu-ilmu baru yang saya perolehi..
Perjalanan ke Ipoh terasa amat meletihkan kerana saya telah melalui dua hari yang sangat-sangat padat jadualnya..dari awal pagi hingga ke tengah malam mengikuti program, bekerja dan seperti biasa bisnes. Namun saya ucapkan jutaan terima kasih pada seorang sahabat dan ukhti yang dikurniakan oleh Allah buat saya. Seharian berpenat lelah bersama sehingga ke Bangi menggamit memori yang cukup indah. Insya Allah sedikit masa lagi kita akan jadikan impian itu satu realiti...mudah-mudahan..
InsyaAllah buat semua, selepas siap saya akan postkan pengalaman-pengalaman terbaru saya buat beberapa hari lepas..tunggu…

No comments: